402 Úkoly do příští lekce
Cvičení č. 6: Opravte v textu chyby v psaní s/z.
Spřátelil jsem se se všemi, kteří se na sfilmování našich podnětů podíleli (spot mimochodem nakonec shlédlo na sto tisíc lidí). Strávil jsem s nimi mnoho času v kursech a začali jsme se pak sdružovat i institucionálně. Sprostředkovali mi zajímavé kontakty, díky nimž jsem si později na různé práce sjednal mnoho skvělých firem. Ve správě majetku jsem teď vůbec dosti sběhlý (mám talent zvláště na vyhledávání slevněného zboží), i když jeden resortní audit mi nedávno úplně strhal účetnictví. Musel jsem pak dát svému účetnímu sbohem, stěží to mohl zavinit někdo jiný. Jeho přístup k práci byl opravdu zcestný (a když se měl v diskuzi obhájit, tak i mluvil z cesty, jako by neměl universitní vzdělání).
Cvičení č. 7: Tvary zájmena který/která/které zaměňte za správné tvary zájmena jenž/jež/jež.
Muž, o kterém jsem ti říkal, dělal chyby, které se nevyplácejí. Student, který přišel jako první, dostal úkoly, které ještě nebyly úplné. Kolegyně, kterou jsem ti představil, připravila testy, kterými zatím nikdo neprošel. Dům, kterému prosakují sklepy, potřebuje peníze, kterých se nám zatím nedostává. Té důvěry, kterou ta kauza tak otřásla, resp. důvěry, která byla vlastně už zničena, je mi líto. Popiš téma, kterému se budeš věnovat, a díla, která jsi četl! Toto je přístup, bez kterého se neobejdete a kterým si zároveň získáte respekt. Metody, o kterých jsme mluvili, postupně selhaly. Klienti, kterým vypršelo heslo, získali vzápětí heslo nové, o kterém byli zpraveni poštou. Úsilí, kterým se jeho přístup vyznačoval, se projevilo v jeho hodnocení, které bylo zcela pochvalné. Pracovníci, kteří to měli na starosti, předložili analýzu, které můžeme důvěřovat.